Wednesday 6 July 2011

Vjeronauk

Kakvih sam krasnih fotki snimila po muzejima, nažalost samo u mislima, jer ne daju fotografirati, no zato je u crkvama dozvoljeno.
Jutros sam sama krenula u đir po gradu i ušla u evanđelističku crkvu i katedralu. Poslijepodne me draga Luisa odvela kao iznenađenje na mjesta koja sama sigurno ne bih posjetila.... No, preumorna sam za sve redom, evo samo par...

(((VIELEN DANK, LIEBE LUISE!!!!)))
Es war eine angenehme und unvergessliche Nachmittag! Ich weiß nicht ob diese Photo gefällt dir, aber als ich ich beim photographieren war, dachte ich:'das ist für liebe Luise!':)

 Odvela me u rodno mjesto Arnolda Schwarzenegerra, Thal, koje je poznato, osim po njemu i po iznimnoj crkvici ...punoj bojica, stakalaca i kamenčića....


Potom me odvela na Kalvarienberg





No comments:

Post a Comment