Saturday 9 July 2011

Obične i neobične stari

Čim sam se ponosna na sebe što se nisam izgubila , parkirala i  čekala Luise, Graz me dočekao prvim upozorenjem. Uglavnom zabranjuju nasloniti bicikle, nisam baš uočila da netko pri tom kaže molim.

Ovoliko stoji parkiranje

Smeće se odlaže u raznobojne kontejnere, no trebalo mi je 10 dana da otkrijem gdje se baca "obično" smeće.

Klupice na autobusnim postajama.

Već na prvoj šetnji, prvog dana, uočih naš Konzulat, zlu ne trebalo, no radi samo utorkom i srijedom po 3 sata, ali zato je u samom centru grada.
U dućanu koji za čudo radi do 9, sve se ostalo zatvara u 6(!) ....ćevapčići :)

Idem dalje i nalazim Appleovu trgovinu i do nje trgovinu foto-opremom, novom i rabljenom...u svakom slučaju sve skupo, skupo

Hmmm...čudnog li mjesta za tenisice. Reklama za dućan cipelama? Nema u blizini...onda valjda maturanti... U školama je nastava je završila tek jučer (8.7.), tako da je moguće da su ovo bile maturantske ludorije.

Kunsthaus ( "kuća umjetnosti") u kontra svjetlu i napokon malo ljudi...u glavnoj ulici sve zatvoreno i sve prazno, ja se pitam :"Pa gdje je ovdje Riva?"
Na glavnom mostu lokoti kojima se zaključava ono što se zaključati ne može, ali simpatično izgleda.

Ispod mosta malo pijeska na betonu glumi City beach uz treštavu glazbu i mlađariju koja se tu okupila

Ispred Kunsthausa ( a poslije sam vidjela i ispred ostalih značajnih zgrada) mali model kojeg slijepi mogu opipati

Na drugome  mostu nacrtane ptice i Murinsel u mutnoj  Muri neprivlačne boje, koja jako brzo teče.

Za prvu šetnju dosta čudesa....

No comments:

Post a Comment